logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
منو به رقص دعوت کن

دانلود فیلم منو به رقص دعوت کن Ask Me to Dance 2022

PG-13
94 دقیقه
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در یک شب پر ستاره، جک و جیل به طور جداگانه با یک فالگیر ملاقات می کنند که پیش بینی می کند آنها قبل از پایان سال با عشق زندگی خود ملاقات خواهند کرد که اتفاقاً تنها پنج روز دیگر باقی مانده است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Ask Me to Dance :

  • خیلی عالی
    یک خبرنگار سفر چالش برانگیز است تا چیز جدیدی برای او پیدا کند و به این نتیجه بفرستد. تا آنجا که فروشگاه‌ها، آنچه در ادامه می‌آید در محل بسیار رایج است، ایده مکان‌های استوایی عجیب و غریب را با هم ترکیب می‌کند. تضاد دقیقاً همان چیزی بود که من می‌خواستم. قسمت آخر فیلم ناامید و ناراضی بود که در برخی از مجموعه‌ها نقش ناخواسته و ناراضی را برای بازیگر و بازیگر نمایش می‌دهد، اما به هر حال فیلم واقعاً عالی و فوق‌العاده است. تماشای آن بسیار جالب است ادامه دهید کار خوب است.
  • نوع رقص فیلم تاب ساحل غربی است. شخصیت های اصلی جک و جیل نام دارند. نوعی مسابقه بومی سوئینگ ساحل غربی وجود دارد که به آن رقابت «جک و جیل» می‌گویند. اینجاست که شما شریک زندگی خود را نمی شناسید و موسیقی را نمی شناسید و باید در همانجا یک برنامه روتین بسازید،

Ask Me to Dance :

On a starry night, Jack and Jill separately meet a fortune teller who predicts they will meet the love of their life before the end of the year, which happens to be only five days away.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *