logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
کالکی سال 2898

دانلود فیلم هندی کالکی سال 2898 ، Kalki 2898 AD 2024

، ،
N/A
180 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

زمانی که سرنوشت آخرین آواتار لرد ویشنو، جنگی علیه تاریکی آغاز می‌شود، آینده آن‌هایی که در شهر دیستوپیایی کاسی هستند، تغییر می‌کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Kalki 2898 AD :

  • این چیدمان دیستوپیایی آینده‌ای تلخ را برای بشر پیش‌بینی می‌کند، اگر جهان به مسیر کنونی خود ادامه دهد، اما در زیر آن، مملو از نمادهای اسطوره‌ای و باورهای فرهنگی، معنوی و مذهبی متنوع است.
  • در نهایت، با وجود تمام عناصر سرگرم‌کننده وحشیانه‌اش، Kalki 2898 AD خیلی چیز خوبی به نظر می‌رسد، شبیه به نوعی غذای مجلل بوفه‌ای که باعث می‌شود شما احساس پرخوری و خستگی کنید.
  • با صحنه‌های مبارزه، تعقیب و گریز خودرو، انفجار، جادو و موارد دیگر (اگرچه میان‌آهنگ‌های موسیقی کافی نیست)، نمی‌توانم بگویم که آیا خودم را به همه KCU متصل خواهم کرد یا نه، اما حداقل مشتاقانه منتظر آنچه هست هستم. در آینده نزدیک برای این سریال.
  • Kalki 2898 AD، علیرغم نقص‌های آن، مفهوم، جاه‌طلبی و تلاش بسیار زیاد پشت ساخت آن مستحق تحسین و تشویق است. این یک سرگرم کننده مناسب است و باید در صفحه بزرگ تماشا کرد و پتانسیل و عظمت فیلمسازی هندی را به نمایش گذاشت.

Kalki 2898 AD :

The future of those in the dystopian city of Kasi is altered when the destined arrival of Lord Vishnu’s final avatar launches a war against darkness.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *