logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
سال دیگه همین موقع

دانلود فیلم سال دیگه همین موقع This Time Next Year 2024

،
N/A
116 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

مینی و کوین در یک روز به فاصله یک دقیقه به دنیا می آیند. زندگی آنها ممکن است با هم شروع شود، اما دنیای آنها نمی تواند متفاوت تر از این باشد. سالها بعد آنها دوباره خود را با هم می یابند...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم This Time Next Year :

  • این بار در سال آینده داستان دوستی، عاشقانه، رشد شخصی و بازی با مفهوم سرنوشت را بیان می کند. این فیلم با هر ترانه رم-کام زیر آفتاب پر شده است، اما اجازه ندهید که شما را از تماشا کردن باز دارد.
  • و بنابراین، آنها عاشق هستند، نیستند، هستند، نیستند، او زیاد شنا می کند و چند پای درست می کند، و سپس آنها عاشق می شوند. درخشان.
  • فیلم‌های دیگری هم هستند که می‌توانند بیشتر ارائه دهند، اما اگر به‌دنبال یک فیلم شیرین هستید-البته نمی‌خواهند-می‌خواهند، این رامکام دوست‌داشتنی باید جوابگوی آن باشد.
  • کارگردان نیک مور اقتباسی از رمانی از سوفی کازنز را برای ما به ارمغان می آورد که فیلمنامه فیلم را نیز نوشته است که در آن ما با یکی از آن کمدی های عاشقانه دلپذیر و شیرین که انتظارات را برآورده می کند، باقی مانده ایم.

This Time Next Year :

Minnie and Quinn are born on the same day, one minute apart. Their lives may begin together, but their worlds couldn’t be more different. Years later they find themselves together again. Maybe it’s time to take a chance on love.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *