logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
تو باید باور کنی

دانلود فیلم تو باید باور کنی You Gotta Believe 2024

،
PG
104 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک تیم بیسبال لیگ کوچولو از افراد نامناسب فصل خود را به پدر در حال مرگ یک بازیکن اختصاص می دهد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم You Gotta Believe :

  • این موردی است که آیا شما داستان را می‌دانید یا هرگز نام تیم تگزاس را نشنیده‌اید، سفر در اطراف پایگاه‌ها به اندازه کافی جذاب نیست که موفقیت‌آمیز باشد. این فقط یک فضای امن برای خانواده ها و طرفداران بیسبال نیست.
  • علیرغم اینکه پر از کلیشه است، «باید باور کنی» فیلم محکمی است. من نمی گویم که آیا آنها در بازی بزرگ برنده می شوند یا خیر، اما این یک فیلم احساس خوبی است که به خوبی تدوین شده و برای مخاطبان خانوادگی عالی است.
  • ویلسون و کینیر عملکرد خوبی ارائه می دهند. مطمئنا، دیالوگ نوجوانان بیش از حد ناب است، و رابرتز از چند ترفند احمقانه دوربین استفاده می کند. با این حال، قلب و الهام زیادی وجود دارد که این را به یک گرند اسلم تبدیل می کند.
  • این فیلم به عنوان یادآوری اهمیت این نوع فیلم ها برجسته می شود. داستانی درباره امید، استقامت و قدرت باور به چیزی بزرگتر از خودتان است. این یک داستان خوب ساخته شده و دلگرم کننده است که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

You Gotta Believe :

A Little League baseball team of misfits dedicate their season to a player’s dying father. In doing so, they accomplish the impossible by reaching the World Series finals in a game that became an ESPN instant classic.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *