logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
کمان پولادی

دانلود فیلم کمان پولادی Balestra 2024

، ،
N/A
145 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک شمشیرباز رقابتی موافقت می کند که یک دستگاه آزمایشی را آزمایش کند که به او اجازه می دهد در رویاهای روشن تمرین کند که در آن با غریبه ای مرموز آشنا می شود که ازدواج، روحیه او و مسیر او را ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Balestra :

  • دورسی ثابت کرده است که در به کارگیری فرصت‌های فیلمسازی تجاری نسبت به هم‌عصران خود ماهرتر است. در حالی که بزرگتر همیشه به معنای بهتر نیست، او تسلط واقعی بر ابزار و منابعی را که در اختیار دارد نشان می دهد.
  • جهت نرم دورسی شامل شمشیربازی ماهرانه ای است که در هر نفس، رانش و ضربه ویرانگر به حریف احساس می شود. یک دوئل رویا در مقابل واقعیت، کنترل در مقابل استقلال، جوان در برابر پیر، یک مبارزه رفت و برگشت برای مقام اول وجود دارد.

Balestra :

A competitive fencer agrees to test an experimental device that lets her train within lucid dreams in which she meets a mysterious stranger who will upend her marriage, her psyche, and her path to Olympic gold.

Joanna is a competitive fencer who is desperate to be the world’s best. In order to gain an edge, she pursues an experimental technology, allowing her to train via lucid dreaming, where she begins a tumultuous affair with her instructor.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *