logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
جوخه تیراندازی

دانلود فیلم جوخه تیراندازی The Firing Squad 2024

، ،
PG-13
93 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

بر اساس داستان واقعی سه زندانی مسیحی که در یکی از کشورهای جهان سوم اعدام می‌شوند و اینکه چگونه شادی آنها در مسیح منجر به یک نتیجه خیره‌کننده می‌شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Firing Squad :

این بهترین فیلمی است که تا به حال تماشا کرده ام.
تنها چیزی که واقعاً می توانم در مورد این فیلم بگویم این است که “باید بری آن را ببینی!!!” بدون بودجه کلان، بدون بازیگران نامی بزرگ، اما یک داستان واقعی فوق‌العاده که بسیار باورپذیر اجرا می‌شود. صحنه های اکشن عالی، طنز عالی، لحظات بسیار غم انگیز…؛ یک ترن هوایی احساسی! همچنین، این یک فیلم بسیار قابل تامل با مفاهیم ابدی است! با وجود اینکه این بازیگران «نام های بزرگ» دنیا نیستند، اما با نقش هایشان عالی عمل می کنند! شما می توانید بگویید که اکثر آنها، اگر نه همه آنها، واقعاً به پیام یافتن عیسی در تاریک ترین ساعت شما ایمان دارند — آنها قلب و روح خود را در فیلم گذاشتند!!! برای من مهم نیست که شما مسیحی هستید یا نه. این فیلمی است که باید برای کل خانواده ببیند که پیامی بسیار مثبت دارد!!! شرم بر ضد مسیحیان با رای 1 – آنها حتی فیلم را ندیده اند. افرادی که فکر می کنند مسیحیان نمی توانند فیلم و موسیقی خوب بسازند، سخت در اشتباهند! پیامی که شما می‌دهید لازم نیست خام، مبتذل، شیطانی، جنایتکار و غیره باشد، تا به اصطلاح HIT باشد! واقعیت این است که “ما امروز در جامعه به فیلم های بیشتری مانند جوخه تیراندازی نیاز داریم!!!” آفرین به فیلم Epoch Times!

The Firing Squad :

Based on the true story of three Christian prisoners who face execution in a third world country and how their joy in Christ results in a stunning conclusion.

همچنین بهترین فیلم و سریال های کره ای، هندی و خارجی را از سایت بست موویزبصورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید .
تماشای آنلاین فیلم هندی
تماشای آنلاین فیلم کره ای
دانلود فیلم های هندی
دانلود فیلم کره ای
فیلم هیجان انگیز
تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *