logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
سرزمین عجایب

دانلود فیلم کره ای سرزمین عجایب Wonderland 2024

،
N/A
113 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در "سرزمین عجایب"، افراد می توانند از A.I استفاده کنند. برنامه ای برای برقراری ارتباط با نسخه های مجازی افراد در کما یا از دست دادن عزیزان خود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Wonderland :

  • «سرزمین عجایب» فیلمی استثنایی است که به برخی از جنبه‌های نگران‌کننده‌تر آینده‌ای که توسط هوش مصنوعی شکل می‌گیرد می‌پردازد. با این حال از افتادن در داستان‌های دیستوپیایی متعارف اجتناب می‌کند.
  • این فیلم به جای ارائه یک چشم انداز تلخ از دنیایی که از بین رفته است، آینده ای را معرفی می کند که در آن فناوری پیشرفته به سادگی بخشی از زندگی روزمره است.
  • سازندگان این فناوری به عنوان شرور به تصویر کشیده نمی شوند. در عوض، آنها به عنوان افراد عادی به تصویر کشیده می شوند که در حال انجام کار خود هستند و با هوش مصنوعی همزیستی می کنند. من کاملاً از «سرزمین عجایب» لذت بردم و آن را به همه کسانی که از داستان های علمی تخیلی قدردانی می کنند یا مجذوب پتانسیل هوش مصنوعی هستند توصیه می کنم. اگر به کاوش در هوش مصنوعی علاقه دارید، به این فیلم 4.5 ستاره می دهم، اما اگر دوست ندارید، من شک دارم که برای شما کمی پایین تر است.

Wonderland :

In ‘Wonderland’, people can use an A.I. program to communicate with virtual versions of their comatose or lost loved ones.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *