logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
هفت تیر

دانلود فیلم کره ای هفت تیر Revolver 2024

، ،
N/A
114 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک افسر پلیس سابق پس از گذراندن محکومیت برای جنایاتی که در شرایط مشکوک مرتکب شده است، پس از خروج از زندان، هدفی تک نگر را آغاز می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

در مورد یک افسر پلیس سابق به نام سو یانگ است که به خاطر شخص دیگری به زندان می‌رود و حال پس از گذراندن دوران محکومیت خود، متوجه می‌شود غرامت وعده داده شده برای مدتی که پشت میله‌های زندان بوده است، به او پرداخت نمی‌شود. اکنون سو یانگ ماموریتی خطرناک را آغاز می‌کند تا آنچه را که واقعا به او تعلق دارد، پس بگیرد، اما…

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Revolver :

پرتره شخصیت محور آهسته سوز با جهت عالی و ایجاد تعلیق.
این را به کره جنوبی بسپارید تا یک درام جنایی قوی دیگر بسازند. آنها ارباب مطلق جنایت در جهان هستند. من جدی هستم

این فیلم به هر حال به اوج برخی دیگر از شاهکارهای جنایی کلاسیک کره ای نرسید، اما همچنان تماشایی لذت بخش بود و برای طرفداران این ژانر توصیه می شود.

هر بدی؟ کمبود درام شدید وجود دارد، زیرا بازیگران فرعی فوق العاده نیستند، اما خوب هستند. بازیگر نقش اول واقعاً خوب است، اما نه فوق‌العاده خوب، این دلیل دیگری است که این درام واقعاً آنطور که می‌توانست با بازیگران مختلف داشته باشد، عالی نبود. بازیگر نقش اول هنوز آنقدر خوب بود که من واقعا از حضور خونسرد، آرام و جمع او لذت ببرم.

Revolver :

An ex-police officer embarks on a single-minded goal upon leaving jail, after serving a sentence for crimes committed under dubious circumstances.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *