logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
اثر پارادوکس

دانلود فیلم اثر پارادوکس Paradox Effect 2024

N/A
87 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک معتاد سابق شاهد یک قتل است. او مجبور می شود برای نجات جان دخترش با قاتل همکاری کند. او باید با زمان، پلیس و جهان اموات جنایتکار مبارزه کند تا تنها کسی را که برایش مهم است نجات دهد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Paradox Effect :

فیلم عالی!!
فیلم فوق العاده ای بود و من از این کار لذت بردم. از فرصت استفاده کردم چون اولگا را دوست دارم و مدتی است که هاروی کایتل را ندیده ام. اولگا در این فیلم خیلی خوب است، هیچ یک از فیلم های اخیر او برای من جذابیت نداشت اما این یکی برنده بود. هاروی قطعا شبیه یک نسخه قدیمی از بازیگری بود که همه ما دوستش داریم.

داستان من را درگیر خود نگه داشت و بازی برخی از غیرستاره‌ها در نقاطی تاثیرگذار بود، اما در کل کارگردان کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. تعقیب و گریز ماشین شگفت انگیز بود و من را درگیر نگه داشت. من واقعاً دوباره جلوه پارادوکس را تماشا خواهم کرد.

تنها سوال من این است که چرا آنها فیلم را جلوه پارادوکس نامیدند زیرا این یک فیلم هیجان انگیز است و عنوان آن علمی تخیلی به نظر می رسد.

Paradox Effect :

An ex junkie witnesses a murder. She is forced to cooperate with the killer to save her daughter’s life. She must fight time, the police and criminal underworld to save the only person who means something to her.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: N/A
  • نویسنده: Samuel Bartlett, Ferdinando Dell'Omo, Andrea Iervolino
  • برچسب ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *