logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
محله چینی چاچا

دانلود فیلم محله چینی چاچا Chinatown Chacha 2024

،
N/A
103 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

در مورد دختری به نام کی است که با تراژدی‌های متعددی مواجه است. کی در یک معبد دعا می‌کند و متوجه می‌شود که خانواده‌اش به خاطر جد گانگسترشان با کارما مواجه است...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

در مورد دختری به نام کی است که با تراژدی‌های متعددی مواجه است. کی در یک معبد دعا می‌کند و متوجه می‌شود که خانواده‌اش به خاطر جد گانگسترشان با کارما مواجه است. او با اعضای باند، از جمله پدربزرگ بزرگش، خونگ، ملاقات می‌کند تا از بدبختی جلوگیری کند..

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Chinatown Chacha :

ارزش دیدن داره.
تلویزیون بسیار زیاد و زباله های زیادی وجود دارد، اما این یک نکته برجسته است. «نمی‌توانم گذشته را تغییر دهم، اما اگر بتوانم امروز را بهتر کنم، می‌توانم آینده را تغییر دهم» چنین چیزهایی در فیلم پراکنده شده است. فیلم احمقانه ای است اگر اهل تدبیر باشید، اما در مقایسه با چیزهای دیگری که ارزش دیدن دارد. برخی از کمدی های معمولی تایلندی، کم و بیش از بین بردن خشم هالیوود، آن را ارزشمند می کند. مضامین جالب، شخصیت‌های دلخراش بیشتر و نتایج باورنکردنی که به عنوان بخشی از روند داستان‌گویی تایلندی قبول دارید. من به زبان تایلندی با زیرنویس انگلیسی تماشا کردم. من وسوسه می شوم دوباره تماشا کنم زیرا در حالی که فیلم در پس زمینه بود کار می کردم. همانطور که گفتم اگر نیاز دارید که خود یا خانواده را برای یک ساعت یا بیشتر سرگرم کنید China Cha Cha ارزش دیدن دارد.

Chinatown Chacha :

Kie, facing tragedies, prays at a shrine, discovering her family faces karma from her gangster ancestor. She meets gang members, including her great grandfather, Khung, to prevent misfortune.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *