logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
بلید رانر

دانلود فیلم بلید رانر Blade Runner 1997

T
N/A
جزو ۲۵۰ فیلم برتر imdb
بازیگران :
کارگردان :

داستان فیلم

شما نقش یک بلید رانر را بازی می‌کنید که در حال بررسی یک سری جنایات خشونت‌آمیز تکراری است، اما خیلی بیشتر از چیزی که برای آن چانه‌زنی می‌کردید کشف می‌کنید.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Blade Runner :

  • خود را در لس آنجلس، 2019 غرق کنید.
    من فیلم را دوست داشتم و امیدوارم که بازی مطابق با آن باشد. به زودی متوجه شدم که این کار انجام شده است، و خیلی خوب ممکن است اضافه کنم. شما دکارد را بازی نمی‌کنید، که فوق‌العاده بود زیرا به این معنی است که قرار نیست فقط فیلم را دوباره بسازید. چندین نتیجه (پایان) متفاوت برای بازی وجود دارد که همه بر اساس اقدامات شما در محیط است. سرنخ ها و شواهد جمع آوری کنید، مظنونان و شاهدان را بازجویی کنید، سرنخ ها را دنبال کنید و کشف کنید… همه اینها در دنیای همیشه شبانه و بارانی لس آنجلس 2019.
  • بازی همزمان با فیلم اتفاق می افتد و برخی از مکان های مشابه را در خود جای داده است. در نتیجه، اگر کارهای درست را در زمان مناسب انجام دهید، ممکن است ریک دکارد و/یا شواهدی از تحقیقات او را ببینید. قابل توجه ترین جایی که ممکن است این اتفاق بیفتد زمانی است که مرد از شما عکس می گیرد تا با فلاش شما را کور کند. پس از بررسی عکس در اسپر، دکارد ممکن است در پس زمینه دیده شود که از کسی سوال می کند. با این حال، همیشه این اتفاق نمی افتد.

Blade Runner :

You play a blade runner investigating a series of violent replicant crimes, only to discover far more than you bargained for.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *