logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
فتنه گر

دانلود فیلم فتنه گر Firebrand 2023

،
R
121 دقیقه
،
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

کاترین پار، ششمین همسر پادشاه هنری هشتم، در حالی که ظالم در خارج از کشور نبرد می کند، نایب السلطنه می شود. هنگامی که پادشاه، به طور فزاینده ای بیمار و پارانوئید باز می گردد، کاترین متوجه می شود که برای بقای خود می جنگد...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Firebrand :

خیلی کم توجه . . چنین فیلم بزرگی.
نمی توانم درک کنم که انتشار و تبلیغ این فیلم چقدر محدود است. بهترین فیلم ها معمولاً با یک داستان خوب شروع می شوند. یک رمان تحسین‌شده می‌گوید، و به یک کارگردان کارکشته داده می‌شود یا خودش آن را مطرح می‌کند و وقتی پول فراهم شد، بهترین بازیکنانی را که می‌توانید به دست آورید پیدا می‌کنید. و با بودجه‌ای که دارید هزینه می‌کنید. این فیلم احتمالاً تمام آن جعبه ها و موارد دیگر را علامت می زند. آلیشیا ویکاندر و جود لا در قانع‌کننده‌ترین نقش‌هایی که می‌توانید تصور کنید، با اقتباسی از یک رمان تخیلی و بدیع و طراحی تولید کاملاً نفیس.

این . . است. . . یک فیلم عالی، دوره. در جشنواره فیلم کن خوب عمل کرد، این چیزی می گوید، نه؟ من به مدت دو ساعت به اضافه مدت زمان فیلم کاملاً درگیر فیلم، داستان و اجراها بودم. خیلی از من رتبه هشت ستاره را دریافت نمی کند، این یکی، IMO، یک شاهکار است. قطعا یک استاد کلاس در هنر سینما.

Firebrand :

Katherine Parr, the sixth wife of King Henry VIII, is named regent while the tyrant battles abroad. When the king returns, increasingly ill and paranoid, Katherine finds herself fighting for her own survival.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

کلمات کلیدی و فیلم های پیشنهادی :

دانلود رایگان فیلم های کره ای، دانلود فیلم ، دانلود رایگان فیلم های خارجی اکشن، دانلود رایگان فیلم های هندی،دانلود فیلمهای کمدی، دانلود رایکان فیلم های رمانتیک ، دانلود بهترین فیلم های ایرانی، دانلود فیلم های جدید ، دانلود فیلم های 2024، دانلود 250 فلم برتر، imdb، دانلود بهترین فیلم های فیلم کره ای، فیلم ایرانی، فیلم هندی، فیلم خارجی، دانلود فیلم های زبان اصلی با زیرنویس فارسی، دانلود فیلم های دوبله فارسی..

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Henrietta Ashworth, Jessica Ashworth, Elizabeth Fremantle
  • برچسب ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *