logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
War Dogs 2016

دانلود فیلم سگهای جنگی War Dogs 2016

، ،
R
114 دقیقه
،
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

بر اساس داستان واقعی دو مرد جوان، دیوید پاکوز و افرایم دیورولی، که قراردادی سیصد میلیون دلاری از پنتاگون برای تسلیح متحدان آمریکا در افغانستان به دست آوردند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

نام فیلم : War Dogs

نام فارسی : سگهای جنگی

کارگردان :  تاد فلیپس

بازیگران اصلی :  مایلر تلر، آنا د آرماس، جونا هیل، بردلی کوپر

ژانر : زندگینامه‌ای، جنایی و کمدی-درام

محصول :  آمریکا

سال :  2016

مدت :  114 دقیقه

رده سنی : 17+

امتیاز : 7.1/10 imdb

 خلاصه داستان فیلم War Dogs:

سگ های جنگی فیلمی در سبک زندگینامه‌ای کمدی سیاه جنایی به کارگردانی تاد فلیپس و با بازی جونا هیل، مایلز تلر و بردلی کوپر است. دو دوست از یک طرح دولتی بی نام و نشان سوءاستفاده می کنند که به کسب و کارهای کوچک، امکان شرکت در مناقصه های قراردادهای ارتش را می دهد. آنها با قراردادهای کوچک کارشان را شروع می کنند و وقتی یک قرارداد 300 میلیون دلاری به آنها می رسد، می فهمند که لقمه بزرگتر از دهانشان برداشته اند…

درباره فیلم :

این فیلم به نویسندگی استیفن چین، تاد فیلیپس و جیسون اسمیلوویک، بر اساس مقاله‌ای در مجلهٔ رولینگ استون، نوشته گای لاسون ساخته شده است.

نام اولیه فیلم اسلحه ها و رفقا بود.

 

کلمات کلیدی و فیلم های پیشنهادی :دانلود رایگان بهترین فیلم های کره ای، دانلود فیلم ، دانلود رایگان فیلم های خارجی اکشن، دانلود رایگان فیلم های هندی،دانلود فیلمهای کمدی، دانلود رایکان فیلم های رمانتیک ، دانلود بهترین فیلم های ایرانی، دانلود فیلم های جدید ، دانلود فیلم های 2020، دانلود 250 فلم برتر imdb، دانلود بهترین فیلم های کره ای، ایرانی، هندی و خارجی، دانلود فیلم های زبان اصلی با زیرنویس فارسی، دانلود فیلم های دوبله فارسی، دانلود جدیدترین آلبوم های موسیقی، دانلود موسیقی اصیل ایرانی.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *