logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت

دانلود فیلم هندی سلطان sultan 2016 دوبله فارسی

بازیگران :
کارگردان :
حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.
sultan-poster

sultan

نام فیلم : sultan سلطان

کارگردان : علی عباس ظفر

بازیگران : سلمان خان، آتوشکا شارما، راندیپ هودا، آمیت ساد

ژانر : ورزشی ، هیجان انگیز، درام

محصول : هندوستان

سال : 2016

زمان : 170 دقیقه

امتیاز : 7/10 imdb

خلاصه داستان فیلم :

در فیلم سلطان sultan ، سلطان علی خان (سلمان خان) پسر جوان و سر به هوایی است که عاشق دختری کشتی‌گیر در سطح حرفه‌ای می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای ثابت کردن خودش به او وارد ورزش کشتی شود و تا پای گرفتن مدال المپیک برای کشورش هم پیش برود…

درباره فیلم :

این فیلم یکی از بهترین درام های ورزشی است که تاکنون در بالیوود تولید شده است.

نمی توان فهمید که چرا برخی از مردم آن را خیلی پایین ارزیابی می کنند. شاید آنها اطلاعات زیادی در مورد فیلم ندارند. عملکرد سلمان فوق العاده بود و آنوشکا نیز همینطور. این فیلم بر اساس زندگی یک کشتی گیر است و اینکه چطور بزرگترین حریف هر کشتی گیر خودش است. در این فیلم سعی شده مرز نازک بین اعتماد به نفس و استکبار نشان داده شود. و اینکه چگونه این خط نازک اگر از آن عبور شود. می تواند تحول عظیمی در زندگی هرکس ایجاد کند.

این فیلم پیامی محکم درباره چگونگی پایبندی فرد به ریشه های خود برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود می دهد. تنها اشکال در این فیلم کمی سریع بودن آن بود. در غیر این صورت بسیار خوب است. این اکشن واقع گرایانه و بسیار خوب تنظیم شده بود، جلوه های صوتی یکی از بهترین ها در سینمای هند بود.

 

دانلود فیلم سلطان با کیفیت 720، دوزبانه و حجم 1.31 گیگابایت:

دانلود فیلم

 

کلمات کلیدی و فیلم های پیشنهادی :دانلود رایگان بهترین فیلم های کره ای، دانلود فیلم ، دانلود رایگان فیلم های خارجی اکشن، دانلود رایگان فیلم های هندی،دانلود فیلمهای کمدی، دانلود رایکان فیلم های رمانتیک ، دانلود بهترین فیلم های ایرانی، دانلود فیلم های جدید ، دانلود فیلم های 2020، دانلود 250 فلم برتر imdb، دانلود بهترین فیلم های کره ای، ایرانی، هندی و خارجی، دانلود فیلم های زبان اصلی با زیرنویس فارسی، دانلود فیلم های دوبله فارسی، دانلود جدیدترین آلبوم های موسیقی، دانلود موسیقی اصیل ایرانی.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *