logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
زندگی دیگران

دانلود فیلم زندگی دیگران The Lives of Others 2006

، ،
R
137 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی

داستان فیلم

در سال 1984 برلین شرقی، یک مامور پلیس مخفی که بر روی یک نویسنده و معشوقش نظارت می کند، متوجه می شود که به طور فزاینده ای جذب زندگی آنها می شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Lives of Others :

  • این مهیج دلخراش که از طریق اجراهای استثنایی و داستان‌گویی پویا بیان می‌شود. پیروزی تنش‌های ظریفی است. که بر کشف دوباره انسانیت در مکانی که به نظر فراموش شده است، متمرکز شده است.
  • «زندگی دیگران» تاریک است. اما سوزاندن در زیر افشای کوبنده سیاسی پارانویای استبدادی جمهوری دموکراتیک آلمان و تراژدی شخصی درام، داستانی قوی از آرمان‌گرایی، سرخوردگی و سرپیچی است.
  • این فیلم به خودی خود درباره آزادی، عشق، شفقت، تنهایی و هر چیزی است که در یک رژیم سرکوبگر سرکوب می شود. پارادوکس باورنکردنی در مورد وسواس که در قالب یک فیلم مبدل شده است.
  • بازیگران شگفت‌انگیز هستند، با ذکر ویژه از اولریش موه که نقش ویزلر را بازی می‌کند. او تصویری هولناک از مردی ارائه می دهد که با اکراه به سمت چیزی نزدیک به قهرمانی سوق داده شده است.

The Lives of Others :

In 1984 East Berlin, an agent of the secret police conducting surveillance on a writer and his lover finds himself becoming increasingly absorbed by their lives.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *