logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
نویسندگان آزادی

فیلم نویسندگان آزادی Freedom Writers 2007

، ،
PG-13
123 دقیقه
،
کارگردان :

داستان فیلم

نویسندگان آزادی Freedom Writers، ارین گرول معلم جوانی است که در سال ۱۹۹۲ و همزمان با شورشهای نژادی در شهر لس آنجلس، برای تدریس وارد مدرسه‌ای می‌شود که فضای کلاسهای آن به چند گروه نژادی تقسیم شده است. رابطه بین شاگردان مختلف کلاس متشنج است اما ارین تصمیم می‌گیرد ذهنیت بچه‌ها را نسبت به تنفر نژادی روش کند...

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

نویسندگان آزادی Freedom Writers، فیلمی محصول سال ۲۰۰۷ و به کارگردانی ریچارد لاگراونیس است. در این فیلم بازیگرانی همچون هیلاری سوانک، اسکات گلن، ایملدا استنتون، پاتریک دمپسی، ماریو، جان بنجامین هیکی، آوریل لی هرناندز، کوبا گودینگ جونیور، کریستین هررا، هانتر پریش، جووانی ساموئلز، رابرت ویزدم، آنجلا آلوارادو و پت کرول ایفای نقش کرده‌اند.

برخی از نقدهای کوتاه درباره فیلم Freedom Writers :

  • به نظر می رسد همه اینها به عنوان یک دستورالعمل برای مضرترین فیلم تند و سریع لیبرال از زمان “سقوط” است ، اما در دستان نویسنده ، کارگردان Richard LaGravenese ، نویسندگان آزادی به نظر می رسد یک قطعه عالی از سرگرمی های اصلی است – نه یک بحث سخت درباره اصول آموزش مدرن à la “The Boys Boys” اما یک داستان ساده ، ساده و شگفت آور تأثیرگذار از یک زن که موفق به ایجاد تغییراتی شد. (Scott Foundas)
  • لحظات الهام بخش خود را دارد – به ویژه با توجه به داستان واقعی – و برخی صحنه های پرتنش و دراماتیک در میان مونتاژهای سریع اکشن گیج کننده باند.
  • درام الهام‌بخش جذاب اما کلیشه‌ای که در زمان شورش‌های مسابقه‌ای در سال 1992 در لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد. در برخی سطوح، تقریباً هر فیلمی که معلمانی را که هرگز نگوییم نمی‌میرند، مؤثر است.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *