logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
خارجی

دانلود فیلم خارجی The Foreigner 2017

،
R
113 دقیقه
، ، ، ،
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک تاجر متواضع با گذشته ای مدفون وقتی دخترش در یک اقدام تروریستی کشته می شود به دنبال عدالت است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Foreigner :

  • جکی چان بهترین بازی خود را تا به امروز در این فیلم هیجان انگیز سیاسی انجام می دهد که به او این شانس را داد که هم بازیگری و هم کاراته خود را ثابت کند.
  • چند چرخش و چرخش، تلاقی های دوگانه و جهت گیری های نادرست وجود دارد، اما در واقع داستانی ساده از توطئه های سیاسی است که با اکشن هایی به سبک نظامی ترکیب شده و محتوای احساسی بالاتری نسبت به هر یک از این ژانرها دارد.
  • جکی چان موفق می شود نگاهی اجمالی به شکوه سابق خود در فیلم The Foreigner داشته باشد و در عین حال خشم پیچیده ای را که هیچ کس نمی دانست او قادر به انجام آن است به راه می اندازد.
  • چان اغلب در فیلم خود مانند یک بازدیدکننده احساس می‌کند، و فیلمنامه سعی می‌کند پیروت‌هایی را به نمایش بگذارد که همیشه به زیبایی جریان ندارند. با این حال، در مجموع، The Foreigner نشان می‌دهد که نمونه‌ای قابل احترام از اقدام یک فرد متفکر است.

The Foreigner :

A humble businessman with a buried past seeks justice when his daughter is killed in an act of terrorism. A cat-and-mouse conflict ensues with a government official, whose past may hold clues to the killers’ identities.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *