logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
مدافعان موکوندان

فیلم مدافعان موکوندان Mukundan Unni Associates 2022

، ،
N/A
128 دقیقه
بازیگران :
کارگردان :

داستان فیلم

مدافع موکوندان اونی با بازی وینث سرینواسان می‌خواهد موفق باشد و برای رسیدن به رشد، شکوفایی و احترام سنگ تمام بگذارد. اما این طبیعت ثابت قدم به کمک مقدار زیادی حرص و طمع هزینه دارد.

درباره فیلم

:Stars Vineeth Sreenivasan، Suraj Venjaramoodu، Aarsha Chandini Baiju

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

نظر یکی از منتقدین بیننده درباره فیلم Mukundan Unni Associates :

موفقیت واقعی همیشه بدبینانه است.

با رفتن به فیلم، پس از شنیدن زیاد در مورد فیلم و از تریلرها، به نظر می‌رسید که واینث در نقش یک جامعه‌شناس خنده‌دار بازی می‌کند و این همان چیزی بود که من بیشتر از آن نگران بودم. با وجود اینکه نقش او را در Thanneermathan دوست داشتم، اما آماده تماشای یک نسخه کامل از آن در طول یک فیلم نبودم، که غیرقابل تحمل بود و از چیزی که می ترسیدم. اما اینجا اینطور نبود. واینث درخشان بود و این شخصیت را تا حد کمال بازی کرد، بسیار متفاوت از هر چیزی که قبلاً او را دیده بودیم.

موکوندان اونی در نوع خودش به طرز بدی درخشان است، اما مشکل اصلی در کنار عدم همدلی او، خودشیفتگی است که همیشه باعث می‌شود خود را بیش از حد ارزیابی کند. موکوندان اونی به عنوان یک شخصیت، شیطان محض است، اما برآورد بیش از حد او از خودش او را جذاب می کند. او آماده است تا کار سخت را انجام دهد.

فیلم Mukundan Unni Associates علاوه بر اینکه به وضوح خود را به عنوان یک کمدی تاریک از طریق یک جامعه شناس قرار می دهد، در واقع بسیاری از مسائل حقوقی و اخلاقی در جامعه ما را با جزئیات به نمایش می گذارد.

یک صحنه خاص که مستقیماً به هیچ رویدادی در فیلم مربوط نمی شود اما تمام تم فیلم را در بر می گیرد، جهنم کل مفهوم موفقیت در جهان زمانی است که شخصیت میناکشی با جیوتی صحبت می کند. برای برخی، صحبت کردن با حرص و طمع است و باید با کارما روبرو شوند، برای برخی، لحظه ای انگیزه خواهد بود، حتی اگر به معنای نادرست باشد، اما گفت و گو حقیقتی در مورد جهان است. نمی گویم آن دیالوگ چیست، اما دیالوگ دیگری از موکوندان اونی، که بخشی از تریلرها و تبلیغات است، دیالوگ همراه کامل آن را می سازد، “فقط دو نوع آدم در دنیا وجود دارند، آنهایی که مورد استثمار قرار می گیرند و آنها که استثمارگر هستند.”

بدون درج هیچ آهنگی فیلم Mukundan Unni Associates شروع با نسبت تصویر 4:3، بعداً تغییر به 16:9 و سپس در نهایت پر کردن صفحه تئاتر و سپس اضافه کردن یک صحنه پس از اعتبار که کاملاً با شخصیت هماهنگ است، کارگردان واقعاً می‌داند که دارد چه می‌کند. و تغییر حساسیت در بین مخاطبان مالایی.

دانلود فیلم هندی رئیس انجمن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *