logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
شر وجود ندارد

دانلود فیلم شر وجود ندارد Evil Does Not Exist 2023

N/A
106 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

تاکومی و دخترش هانا در روستای میزوبیکی در نزدیکی توکیو زندگی می کنند. یک روز، ساکنان روستا از طرحی برای ساختن یک مکان کمپینگ در نزدیکی خانه تاکومی آگاه می شوند که به ساکنان شهر یک "فرار" راحت به طبیعت ارائه می دهد...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Evil Does Not Exist :

  • ماهیت کم کلیدی صحنه های اول، صحنه های بعدی را حتی بیشتر ناراحت کننده می کند. مانند پیچی است که به آرامی سفت می شود در حالی که احساس می کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد.
  • شیطان وجود ندارد، اثری با سرعت عمدی، حیرت‌انگیز و مکرر پرتنش است که به این موضوع می‌پردازد که چرا به نظر می‌رسد انسان‌ها این‌قدر مشتاق به هم زدن و حتی از بین بردن کمال هستند.
  • حقیقت این است که درد دنیا چیزی نیست که بتوان آن را همیشه برای ما خوانا کرد. همانطور که ما خیلی دیر متوجه می شویم، ممکن است ویرانی خلقت خودمان در گوشه و کنار در انتظار باشد.
  • این در مورد این است که چگونه تاریکی نیلی یک جنگل در شب تبدیل به یک پتو می شود، و در مورد اینکه چگونه ورود غریبه ها می تواند یک مکان را تغییر دهد (یا غریبه ها را تغییر دهد)، و در مورد ایده چیزی گرانبها برای همیشه گم شده است.

Evil Does Not Exist :

In the rural alpine hamlet of Mizubiki, not far from Tokyo, Takumi and his daughter, Hana, lead a modest life gathering water, wood, and wild wasabi for the local udon restaurant. Increasingly, the townsfolk become aware of a talent agency’s plan to build an opulent glamping site nearby, offering city residents a comfortable “escape” to the snowy wilderness …
Director : Ryûsuke Hamaguchi
Genre : Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

  • جوایز: 11 برد
  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Ryûsuke Hamaguchi, Eiko Ishibashi
  • برچسب ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *