logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
کتاب کلارنس

تماشای آنلاین و دانلود فیلم کتاب کلارنس The Book of Clarence 2023

، ،
PG-13
129 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

کلارنس که برای یافتن زندگی بهتر تلاش می کند، اسیر قدرت مسیح در حال ظهور می شود و به زودی همه چیز را به خطر می اندازد تا راهی به سوی وجود الهی بسازد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

The Book of Clarence، کلارنس در حالی که برای رهایی خود از شر بدهی ها مبارزه می کند، در حال تلاش برای یافتن یک زندگی بهتر برای خانواده اش است.

او که اسیر قدرت و شکوه مسیح در حال ظهور و رسولانش شده است، همه چیز را به خطر می اندازد تا مسیر خود را به سوی یک زندگی الهی تراش دهد و در نهایت متوجه می شود که قدرت رستگاری ایمان ممکن است تنها راه نجات او باشد.

کتاب کلارنس The Book of Clarence یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جیمز ساموئل است. در این فیلم کیت استنفیلد، عمر سی، آنا دیوپ، آرجی کایلر، دیوید اویلوو، مایکل وارد، الفری وودارد، تیانا تیلور، کیلب مک‌لافلین، اریک کوفی-آبرفا، ماریان ژان-بتیست، جیمز مک‌آووی و بندیکت کامبربچ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

The Book of Clarence نخستین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن در ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ داشت و در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ توسط ترایستار پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای عموماً مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

برخی از نقدهای کوتاه درباره فیلم The Book of Clarence :

  • حتی اگر [این] همیشه کار نمی کند… نمی دانستم لحظه به لحظه قرار است به کجا برود و این خودش هیجان انگیز است
  • اگر «کتاب کلارنس» هدفی داشته باشد، کشف معمایی آنقدر سخت است که تماشاگران تئاتر یا استریم را متحیر خواهد کرد. این رساله ای است در مورد کفر و اعتقاد که هرگز ژل نمی کند.
  • یک حماسه بزرگ و جسورانه کتاب مقدسی که تقریباً نیمی از زمان را به نمایش می گذارد، کتاب کلارنس از نظر دامنه و چشم انداز آن قابل تحسین است، حتی اگر این موارد در نهایت از اجرای آن بیشتر باشد.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *