logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
اخاذی

دانلود فیلم اخاذی The Extortion 2023

،
N/A
105 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک خلبان تجاری باتجربه مجبور می شود با سرویس های اطلاعاتی کشورش همکاری کند تا به دلیل اشتباه جدی که در کار مرتکب شده مجازات نشود. او به سرعت در دنیای زیرین دسیسه و اخاذی غوطه ور می شود که زندگی او را به خطر می اندازد و بهای بسیار زیادی را برای فرار از آن می پردازد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Extortion :

  • در مواقعی که به نظر می‌رسد اکثر فیلم‌ها مصمم هستند که راه درست را به ما نشان دهند، ما از این مهیج سرگرم‌کننده استقبال می‌کنیم که ما را در جایگاه یک آدم معمولی قرار می‌دهد…
  • یک تریلر بسیار معمولی، اما آنقدر خوب که می داند چگونه توجه تماشاگر را همیشه حفظ کند.
  • زایدلیس با La Extorción به دنبال بهترین راه برای کنار هم قرار دادن یک تریلر پرتعلیق بود که به اندازه کافی مستقل باشد که در عین حال آنقدر غیربومی باشد که بتواند در خارج از کشور موفق شود.
  • این فیلم به دلیل سرعت، فیلمنامه ساختارمند، اجرای بی عیب و نقص بازیگران و تولید در سطح بین المللی متمایز است.

The Extortion :

Alejandro is a veteran pilot who has dedicated his life to flying through the skies. On the verge of retirement, Alejandro is blackmailed by the intelligence services of his country in exchange for not revealing anything to the Airport Security Police about a serious medical condition that would hasten his retirement. His mission will be to carry some bags from Buenos Aires to Madrid on his commercial flights without asking any questions. Curious about the mysterious contents of the suitcases, Alejandro will plunge into a world of intrigue and corruption that will put his life and those he loves at risk while trying to escape from the trouble he got into.
Director : Martino Zaidelis
Genre : Action, Mystery & Thriller, Crime

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *