logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
والتر ویرایا

دانلود فیلم هندی والتر ویرایا Waltair Veerayya 2023

،
N/A
155 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران :
کارگردان :

داستان فیلم

یک ماهیگیر بدنام و قاچاقچی از Vizag، برای مبارزه با یک پرونده قضایی به پول نیاز دارد. سی‌ای سیتاپاتی به او نزدیک می‌شود و او در مورد سولومون سزار، یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر که پس از کشتن چندین افسر پلیس از بازداشت RAW فرار کرد، به او می‌گوید...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

یک ماهیگیر بدنام و قاچاقچی از Vizag، برای مبارزه با یک پرونده قضایی به پول نیاز دارد. سی‌ای سیتاپاتی به او نزدیک می‌شود و او در مورد سولومون سزار، یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر که پس از کشتن چندین افسر پلیس از بازداشت RAW فرار کرد، به او می‌گوید. سیتاپاتی، که مسئولیت حضانت سزار را بر عهده داشت، از خدمت تعلیق می شود. او از ویرایا می خواهد که سزار را در ازای دریافت پول از مالزی به هند تحویل دهد.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Waltair Veerayya :

  • به اندازه کافی رقص شیک وجود دارد تا همه چیز را سرزنده نگه دارد، و تعداد رقص (به تنهایی) لذت بخش است. اگر فقط همه آن ژل شد. فقط اگر ترسناک و خشن با احمقانه و غریب برخورد نمی کرد.
  • صحنه‌ها در موارد متعدد زیاده‌روی می‌کنند، اما با توجه به مقیاس عظیم فیلم همچنان کار می‌کنند…
  • این یکی چیروهای قدیمی را به مسیر خود بازگرداند. در نیمه اول صحنه مقدماتی و صحنه فاصله برجسته بود. اکثر کمدی ها و صحنه ها در نیمه اول کار می کنند. نیمه دوم کاملاً تأخیر بود. دو سکانس مبارزه، درام احساسی و پیوند بین Raviteja Sir و Chiru Garu بسیار خوب کار کردند و این چیزها ما را از نیمه دوم فیلم نجات می دهند. آهنگ ها و جایگذاری آن در نیمه دوم و در طول فیلم وحشتناک بود. صحنه‌های کمدی نیمه دوم کسل‌کننده بودند و فقط چند صحنه کار شد. فیلمبرداری و ارزش تولید فیلم خوب است. در برخی قسمت ها طراحی مشتری برای قهرمان داستان مناسب نیست.
  • Waltair Veerayya ممکن است همانطور که وعده داده بود احساس پوناکالو در شما ایجاد نکند، اما به اندازه کافی مناسب است…

Waltair Veerayya :

A fisherman who engages in smuggling accepts a request from a disheveled police officer in order to use it to his personal advantage
Director : K.S. Ravindra
Genre : Action, Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *