logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
سگ سیاه

دانلود فیلم سگ سیاه 2024 Black Dog

،
N/A
116 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

لانگ در حاشیه صحرای گبی در شمال غربی چین، پس از آزادی از زندان به زادگاهش بازمی گردد. در حالی که برای تیم گشت سگ محلی کار می کرد تا قبل از بازی های المپیک شهر را از سگ های ولگرد پاکسازی کند ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Black Dog :

  • سگ سیاه که خطوط مردانگی احمقانه و پیامدهای آن را دنبال می‌کند، ملودی متحرکی از مالیخولیا است که با امیدی که بر فراز نیش ریگ باد شناور است، بلند شده است.
  • گوان به وضوح کارگردانی با ترکیبی خوب از تکنیک و تعهد است، به علاوه چشمانی سالم برای بازی عجیب و غریب. او به استرس های ناشی از کاهش جمعیت روستایی علاقه مند است، اما نمی خواهد جامعه خود را به خاطر بسیاری از ایرادات عمیق تر سرزنش کند.
  • تعادل گرما و کمدی مرده کاملاً طناب زنی است، اما سگ سیاه آن را از بین می برد و باعث می شود فیلم از چند جهت با کار وس اندرسون قابل مقایسه باشد…
  • گنگ با انبوهی از خطوط داستانی که نیاز به پایان‌های چندگانه دارد، از قدرت فیلم می‌کاهد. وقتی روی داستان سرراست رستگاری انسان/سگ در هسته آن تمرکز می‌کنیم، مقاومت در برابر آن بسیار سخت‌تر است.

Black Dog :

Released from jail, Lang returns to his hometown in Northwest China. As part of a dog patrol tasked with clearing stray dogs before the 2008 Olympics, he bonds with a black stray. The two lonely souls embark on a new journey together.

همچنین بهترین فیلم و سریال های کره ای، هندی و خارجی را از سایت بست موویزبصورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید .

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *