logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
شکارچیان ارواح : امپراتوری یخ زده

دانلود فیلم شکارچیان ارواح : امپراتوری یخ زده Ghostbusters: Frozen Empire

، ،
PG-13
115 دقیقه
، ،
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، ارواح جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروهای خود بپیوندند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Ghostbusters: Frozen Empire :

  • شکارچیان ارواح برای بسیاری از مردم فیلم بزرگی بود و با هر بار تماشای مکرر، شادی زیادی به ارمغان می آورد. تماشای آن سرگرم کننده، تازه، قابل نقل و لذت بود. این هیچ کدام از آن چیزها نیست.
  • [شکارچیان ارواح : امپراتوری یخ زده] بین سرویس هواداران نوستالژیک و یک ماجراجویی خانوادگی نسل جدید گیر کرده است. سعی می‌کند هم با داشتن شخصیت‌های زیاد و هم داستان زیاد، کمی هیجان‌انگیز، و بخش‌هایی از آن به‌طور قابل قبولی سرگرم‌کننده باشد.
  • Frozen Empire طرفدارانی را که می‌خواهند باند را دوباره ببینند راضی می‌کند، اما به عنوان یک فیلم، این یک درهم‌آمیزی شرکتی است که ممکن است در باکس آفیس درآمد داشته باشد، اما قلب پیشینیان خود را ندارد.

Ghostbusters: Frozen Empire :

SynopsisIn Ghostbusters: Frozen Empire, the Spengler family returns to where it all started — the iconic New York City firehouse — to team up with the original Ghostbusters, who’ve developed a top-secret research lab to take busting ghosts to the next level. But when the discovery of an ancient artifact unleashes an evil force, Ghostbusters new and old must join forces to protect their home and save the world from a second Ice Age.
Director : Gil Kenan
Rating : PG-13 (Suggestive References|Language|Supernatural Action/Violence)
Genre : Comedy, Fantasy, Adventure

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *