logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
در طبیعت خشن

دانلود فیلم در طبیعت خشن In a Violent Nature 2024

، ،
Not Rated
94 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

رستاخیز معمایی، داد و بیداد و مجازات یک هیولای مرده در یک بیابان دورافتاده، پس از برداشتن قفسه ای از برج آتش فروریخته ای که جسد پوسیده آن را دفن کرده بود، یک قاتل نمادین جدید را آزاد می کند...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم In a Violent Nature :

  • این فیلم ترسناک لحظات بسیار خاطره انگیزی دارد – و همچنین برخی کابوس های احتمالی – همانطور که شما با قاتل به سبک POV دنبال می کنید.
  • در طبیعت خشن شما را در روند کشتن غرق می کند – ala Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon. چنین مدل داستان سرایی جسورانه ای عمل می کند تا تعادل بینندگان را از بین ببرد و او را وادار کند که در مورد آنچه که یک اسلشر می تواند باشد متفاوت فکر کند.
  • در حالی که داستان هیجان انگیزی را به روی میز نمی آورد، اما در طبیعت خشونت آمیز کاملاً وحشتناک است با کشتارهای مبتکرانه، مناظر زیبا و فیلمبرداری و مهمتر از همه، یک ایده منحصر به فرد که ارزش بررسی را دارد.
  • یک جنبه دنیوی در فیلم وجود دارد که کاملاً سرگرم کننده است، در حالی که سایر لحظات می توانند با شدت مطلقشان بسیار جذاب باشند.

In a Violent Nature :

When a locket is removed from a collapsed fire tower in the woods that entombs the rotting corpse of Johnny, a vengeful spirit spurred on by a horrific 60-year old crime, his body is resurrected and becomes hellbent on retrieving it. The undead golem hones in on the group of vacationing teens responsible for the theft and proceeds to methodically slaughter them one by one in his mission to get it back — along with anyone in his way.
Director : Chris Nash
Genre : Horror, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *