logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
هندی 2

دانلود فیلم هندی، هندی 2، Indian 2 2024

، ،
N/A
180 دقیقه
کارگردان :

داستان فیلم

سناپاتی، یک مبارز سابق آزادی، به هوشیاری تبدیل شد که با فساد مبارزه می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Indian 2 :

  • رویکرد شانکار به فیلمسازی و داستان گویی قدیمی به نظر می رسد. این یک تجربه بسیار ناخوشایند است که می‌بینید یکی از کارگردان‌های مورد علاقه‌تان درباره نحوه برخورد با یکی از شخصیت‌های نمادینی که در اوج کارش خلق کرده، بی‌خبر به نظر می‌رسد.
  • هنگامی که او مستقیماً به سیواجی: رئیس در موارد متعدد در هندی 2 اشاره می کند، در حالی که هرگز با مطالعه قوی ضد فسادی که در شاهکار سال 2007 خود کشیده بود مطابقت (یا مدرنیزه کردن) نداشت، فقط باعث می شود که بخواهم سینما را ترک کنم …
  • این دنباله احمقانه و غیر ضروری، کلیشه های خسته کننده ای در مورد یک فرد هوشیار و یارانش دارد که می خواهند افراد فاسد مجازات شوند. سزای واقعی تماشای کل این افتضاح سه ساعته سینمایی است.
  • وقتی صحبت از مهارت های بازیگری کمال حسن به میان می آید، فقط می توان حرف های فوق العاده زد. او عاشق بازی کردن با پروتز و کلاه گیس است و نهنگی در اینجا هم این کار را انجام می دهد. او 69 سال سن دارد، اما مانند مردانی با نیمی از سن خود می پرد و لگد می زند.

Indian 2 :

Senapathy, an ex-freedom fighter turned vigilante who fights against corruption. Senapathy returns to the country to aid a young man who has been exposing corrupt politicians in the country through videos on the internet.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *