logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
زندگی پس از مبارزه

دانلود فیلم زندگی پس از مبارزه Life After Fighting 2024

، ،
N/A
120 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک مربی هنرهای رزمی با ناپدید شدن دو دانش آموز خود مواجه می شود و او را به درگیری مستقیم با گروهی از قاچاقچیان بین المللی کودکان می کشاند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

الکس فاکنر، قهرمان بازنشسته هنرهای رزمی جهان، وارد یک زندگی ساده شده است، زمانی که ناپدید شدن دو نفر از شاگردانش منجر به کشفی غیرقابل تصور در نزدیکی خانه می شود. درست زمانی که تمام امید برای یافتن بچه ها از بین می رود، او دختران زندانی را پیدا می کند و یک عملیات بین المللی قاچاق کودکان را آشکار می کند، که او را به جنگ زندگی اش با کسانی که پشت آن هستند می کشاند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Life After Fighting :

  • طرفداران اکشن می توانند مطمئن باشند که در حالی که این قطعاً یک پروژه بیهوده است که در قلمروی کلیشه ای اجرا می شود، اما همچنین یک نیروگاه شرور از ضرب و شتم هنرهای رزمی است که مخاطبان خود را متقاعد می کند که خشونت تنها پاسخ است.
  • این یک نوع فیلم اکشن فوق‌العاده سرگرم‌کننده است که شما را تشویق می‌کند زیرا آدم‌های بسیار بد با خشم خشونت‌آمیز به پایان می‌رسند.
  • فیلم اکشن درخشان در 40 دقیقه آخر عالی است، سکانس های مبارزه به خوبی طراحی شده اند و فوق العاده واقعی هستند. یک فیلم اکشن بسیار خوب. ارزش یک ساعت را دارد.

Life After Fighting :

A martial arts instructor is confronted with the disappearance of two of his students, leading him into a direct confrontation with a group of international child traffickers.
Director : Bren Foster
Genre : Action, Drama, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *