logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
لنگ دراز

دانلود فیلم لنگ دراز Longlegs 2024

، ،
R
101 دقیقه
،
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در تعقیب یک قاتل زنجیره‌ای، یک مامور اف‌بی‌آی مجموعه‌ای از سرنخ‌های پنهانی را کشف می‌کند که او باید برای پایان دادن به قتل وحشتناک او حل کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Longlegs :

  • Longlegs بازگشتی تازه به فیلم های ترسناک/مهیج قاتل سریالی دهه 90 است. نماهای استاتیک با زاویه باز این حس ناراحتی را ایجاد می کنند که در سراسر فیلم وجود دارد زیرا ما به آرامی ماهیت واقعی شخصیت وحشی و آزاردهنده نیک کیج را کشف می کنیم.
  • همه چیز تاریک و بی امان است با چرخش های داستانی که این موضوع را در مورد اسرار خانوادگی و پیوندهای والدین و فرزندان می سازد. برای طرفداران ترسناک، چیزی که باید ببیند.
  • اوز پرکینز یک تریلر ترسناک رویه‌ای و روان‌شناختی هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد که شما را می‌کشد و شما را بیرون می‌فرستد. مایکا مونرو عالی است، در حالی که نیکلاس کیج قطعا خاطره انگیز است. خزنده، بد خلق و آزاردهنده.
  • عنصر برجسته جو است. اوز پرکینز با ظاهر و احساس همه چیز سرگرم کننده است. احساس مداومی از اضطراب در سراسر وجود دارد، زیرا یک تریلر جنایی جالب و پیچیده را ارائه می دهد.

Longlegs :

In pursuit of a serial killer, an FBI agent uncovers a series of occult clues that she must solve to end his terrifying killing spree.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *