logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
پناه بگیر

دانلود فیلم پناه بگیر Take Cover 2024

،
N/A
90 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک تک تیرانداز حرفه ای سوخته خود را در یک پنت هاوس تمام شیشه ای توسط یک رقیب کشنده به دام افتاده می بیند و باید راهی برای زنده ماندن و فرار بیابد، بدون پوشش بین او و قاتل.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Take Cover :

من همیشه از طرفداران ادکینز بودم و احساس می‌کردم که او به جای اینکه همیشه بازیگر نقش مکمل باشد، شایسته نقش‌های اصلی در فیلم‌های اکشن است، و در این فیلم، او سرانجام به آن رسید. اما طبق معمول، او همیشه در این فیلم‌های B و معمولاً با فیلمسازان تازه کار است، همانطور که در اینجا چنین است. با این حال، او فیلم را همراه با بقیه بازیگرانی که تمام تلاش خود را با مواد وحشتناکی که باید با آن کار می کردند، انجام دادند.

این فیلم بدلکاری است که اولین فیلم بلند بلند نیک مک کینلس کارگردان تازه کار تبدیل شده است و باید بگویم که او ناامید نشد – به خصوص با توجه به فیلمنامه وحشتناکی که باید با آن کار می کرد. او این فیلم و بازیگرانش را خیلی خوب کارگردانی کرد تا جایی که به نظر یک کارگردان کارکشته بود. عکس های دوربین، صحنه های اکشن و رقص تاثیرگذار بودند و او باید به دستاوردهای خود افتخار کند. من احساس می‌کنم مک‌کینلس به‌عنوان کارگردان، جایگاه خود را پیدا کرده است.

Take Cover :

A burned-out professional sniper finds himself trapped in an all-glass penthouse by a lethal competitor and must find a way to survive and escape with little to no cover between him and the killer.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *