logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
رهایی

دانلود فیلم رهایی The Deliverance 2024

،
R
112 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک خانواده ایندیانا اتفاقات عجیب و شیطانی را کشف می کنند که آنها و جامعه خود را متقاعد می کند که خانه دروازه ای به جهنم است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Deliverance :

  • زیرا زمانی که تملک‌ها شروع می‌شود، کیفیت فیلم به شدت پایین می‌آید زیرا هر ضربه جن‌گیر که مانع بسیاری از بازی‌های ژانر می‌شود، سریع‌تر از استفراغ پرتابه رونمایی می‌شود.
  • دنیلز همیشه نمی تواند تعادل ثابتی بین ملودرام و درام پیدا کند. اما بازیگران او به اندازه‌ای قانع‌کننده هستند که حتی عجیب‌ترین لحظات را به تصویر بکشند.
  • در حالی که رهایی در ابتدا به چند موضوع مهم و جالب می پردازد، داستان به آرامی از هم باز می شود و در پایان به یک فیلم ترسناک عمومی و ضعیف تبدیل می شود.
  • تصور کنید که ویلیام پیتر بلاتی در نوشتن “کتاب بزرگ” الکلی های گمنام مشارکت داشته باشد. از نظر تئوری، این به نظر اشتها آور نیست، اما دنیلز این کار را انجام می دهد.
  • آندرا دی و گلن کلوز قلب The Deliverance هستند. شیمی روی پرده و عمق احساسی که به شخصیت‌هایشان وارد می‌کنند به فیلم اجازه می‌دهد تا حدی اعتبار داشته باشد…

The Deliverance :

An Indiana family discovers strange, demonic occurrences that convince them and their community that the house is a portal to hell.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *