logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
آخرین نفس

دانلود فیلم آخرین نفس The Last Breath 2024

،
R
96 دقیقه
، ،
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

گروهی از دوستان قدیمی کالج در یک سفر غواصی کارائیب برای کاوش در خرابه‌های یک کشتی جنگی، جنگ جهانی دوم دوباره گرد هم می‌آیند و خود را در داخل هزارتوی زیر آب فلز زنگ‌زده محاصره شده توسط کوسه‌های سفید بزرگ می‌بینند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Last Breath :

  • مرگ توسط کوسه برای این دسته از شخصیت‌های احمقانه و احمق که مانند احمق‌های بی‌مغز در حال هدر دادن زمان خسته‌کننده و بی‌تنش هستند، می‌تواند به‌طور مناسبی آرزوی پایانی باشد.
  • The Last Breath زمان خود را در دریا با مهارت واقعی طی می کند، و آخرین اجرای زیبای جولیان سندز را برای ما فراهم می کند، اما متأسفانه، درام کاملاً شناور نیست.
  • یک فیلم کوسه‌ای که لوکیشن خوبی به ما می‌دهد، دلیلی واقعی برای ترس از آنچه در گوشه و کنار و در سایه آب تیره‌آمیز کمین می‌کند و شخصیت‌هایی که حداقل ارزش دیدن تا آخر را دارند – اگر آن‌قدر زنده بمانند.
  • کارگردان یواخیم هدن از چیزی که تبدیل به یک زیر ژانر ترسناک محبوب و پرمخاطب شده است استفاده می کند… اما به اعتبار هدن، او چرخش منحصر به فرد خود را به فیلمش می دهد در حالی که هنوز هیجانات را ارائه می دهد و افرادی را که در فیلم های کوسه ای در نوع خود به دنبال آن هستند می کشد. .

The Last Breath :

A group of old college friends reunite on a Caribbean scuba diving trip exploring the wreckage of a WWII battleship and find themselves trapped inside the underwater labyrinth of rusted metal surrounded by great white sharks.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *