logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
هشدار شلیک

دانلود فیلم هشدار شلیک Trigger Warning 2024

، ،
TV-MA
106 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک کماندوی نیروهای ویژه پس از مرگ ناگهانی پدرش به زادگاهش بازمی‌گردد، اما وقتی شروع به پرسیدن سوال می‌کند با یک باند خشن برخورد می‌کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Trigger Warning :

  • این فیلم اکشن به خوبی تنش را حفظ می‌کند، اما تنظیمات، شخصیت‌ها و داستان آن ترکیبی از ایده‌هایی است که قبلاً دیده‌اید. پیام سیاسی Trigger Warning نیز کمی مبهم است و ارتباط ضعیفی ایجاد می کند.
  • علی‌رغم اینکه آلبا آن را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد، میان‌برهای روایی، شخصیت‌های عمومی و دیالوگ‌های هوکی فقط اوضاع را برای این تلاش ضعیف و بی‌جان برای یک اکشن هیجان‌انگیز بدتر می‌کنند.
  • از آنجایی که ما در دوره‌ای از اکشن‌های طراحی‌شده مفصل هستیم که باید دعا کرد که با وضوح تصویربرداری شود، برخی سکانس‌های مناسب نشان می‌دهند که آلبا تمرینات خود را انجام می‌دهد که روزهای Dark Angel را به یاد می‌آورد. در غیر این صورت، همه چیز بسیار ساده است.
  • ایرادات و همه چیز، همه چیز هنوز به اندازه کافی شایستگی دارد، اما مسئله این است که هر دعوا شبیه سومین یا چهارمین مبارزه برتر در یک فیلم بسیار بهتر است و بیننده را منتظر می‌گذارد تا اکشن‌های درجه یک را ببیند. هرگز این کار را نمی کند.

Trigger Warning :

A special forces commando returns to her hometown after her father’s sudden death, only to run afoul of a violent gang when she starts asking questions.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *