logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
گرگها

دانلود فیلم گرگها Wolfs 2024

،
R
108 دقیقه
،
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

دو تثبیت کننده رقیب زمانی که هر دو برای کمک به سرپوش گذاشتن بر اشتباه یک مقام برجسته نیویورکی فراخوانده می شوند، با یکدیگر برخورد می کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Wolfs :

دو ستاره روند را بالا می برد.
اشتباه نکنید، بدون یک یا هر دو ستاره فیلم به احتمال زیاد یک آزمون استقامتی بود. اما آنها به دلیلی ستاره هستند و شوخی های بی پایان ما را به خنده یا خنده وادار می کرد. فیلم جذابی که هرگز تظاهر نمی کند بیشتر از آنچه هست است. حوصله‌ی یک ثانیه‌ای هم نداشتیم که این دو نفر را در طول فیلم نگاه‌های غافلگیرکننده و ناپسندی به یکدیگر نشان دهند. رایان، اگرچه نقش کوچکی که دارد، تماشای آن نیز سرگرم کننده است. این بچه در عین اینکه یک بازیگر خوب است، بسیار سخت است زیرا هر زنی که بخواهد فوراً با مردی به ظاهر ضعیف بخوابد، حتی یک میانسال. دنبال فیلمی با عمق نباشید. فقط یکی که سرگرم کننده است و ستاره های جذابی دارد که یافتن آنها به طور فزاینده ای دشوار است.

Wolfs :

Two rival fixers cross paths when they’re both called in to help cover up a prominent New York official’s misstep. Over one explosive night, they’ll have to set aside their petty grievances and their egos to finish the job.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *