logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
ثالوان

دانلود فیلم هندی ثالوان Thalavan 2024

N/A
131 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در این فیلم دیسپ اودایابهانو بازنشسته وقایع زندگی حرفه ای خود را در یک برنامه تلویزیونی روایت می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Thalavan :

  • آصف علی و بیجو منون جفتی درخشان در ژانری می سازند که مالاییایی ها دوست دارند هر ماه یکبار با آن سر هم کنند. دومین حضور کارگردان جیس جوی تاکنون هیجان انگیز بوده است.
  • یک تریلر جنایی عالی!
    جیس جوی ثابت کرده است که نه تنها برای فیلم‌های حس خوب، بلکه می‌تواند با فیلم‌های هیجان‌انگیز نیز مقابله کند. از ابتدا تا انتها، فیلم بسیار جذاب است و ما به جستجوی آن مقصر ادامه خواهیم داد. او در طول فیلم مظنون های مختلفی را به ما می دهد. می‌خواهم به انتخاب بازیگرانش اشاره کنم که بسیار عالی است و هر کدام از آنها تا به حال اجرا می‌کنند. این بازگشت آصف علی پس از چند شکست اخیر است. ترکیب طلایی بیجو منون و آصف علی بار دیگر توانایی آنها را ثابت کرد. در پایان، احساس می‌کردم اگر شخص دیگری را به عنوان مقصر انتخاب کنند، بهتر است. احساس می شود که انگیزه پشت قتل به اندازه کافی قوی نیست. اما خیلی هم بد نیست. بالاخره یک تریلر جنایی خوب است که بعد از مدتی تماشا کردم. من به شما توصیه می کنم آن را در سینما تماشا کنید، به شما تضمین می دهم که ناامید نخواهید شد.

Thalavan :

Retired Dysp Udhayabhanu narrates events of his professional life in a TV program. He reveals the intriguing details of the ‘Chepanamthota case’, a milestone event in his career.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *