logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
اسب های آرام

دانلود سریال اسب های آرام Slow Horses-4 فصل چهار

،
TV-MA
،
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان سریال

تیمی از ماموران اطلاعاتی بریتانیا را دنبال می کند که به دلیل اشتباهات پایان کار خود به عنوان بخش تخلیه MI5 خدمت می کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره سریال Slow Horses-4 :

سریال جاسوسی جامد!
Slow Horses یک تریلر جاسوسی بسیار خوب است که قطعا ارزش دیدن را دارد. من هرگز کتاب ها را نخواندم، بنابراین چیز زیادی در مورد آن نمی دانستم، اما نقدها عالی بودند، بنابراین به آن فرصت دادم. گری اولدمن مثل همیشه فوق العاده است و بازیگران بسیار با استعدادی را رهبری می کند. اولدمن در بسیاری از فیلم‌ها و نمایش‌ها آنقدر عالی بوده است که پیگیری آن سخت است، اما این یکی از بهترین بازی‌های او تاکنون بوده است! باید اعتراف کنم که 2 قسمت اول کمی آهسته شروع شد و ورود به آن سخت بود اما در پایان قسمت 2 واقعاً شروع شد و از آنجا به بعد شما را سرگرم خواهد کرد و حدس می زنید که بعداً چه اتفاقی می افتد! قبلاً برای 3 فصل دیگر تمدید شده است (تا فصل 4) که تقریباً نامشخص است بنابراین باید به شما بگوید چقدر این سریال خوب است. اگر به دنبال نمایش جدیدی برای تماشا هستید و به فیلم های هیجانی جاسوسی علاقه دارید، این را امتحان کنید… ناامید نخواهید شد!

Slow Horses-4 :

Follows a team of British intelligence agents who serve as a dumping ground department of MI5 due to their career-ending mistakes.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

 

سریال اسب های آرام فصل اول

سریال اسب های آرام  فصل دوم

سریال اسب های آرام فصل سوم

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *