logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
تابعیت

دانلود فیلم تابعیت Subservience 2024

،
R
106 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

با مریض بودن همسرش، پدری که در حال مبارزه است، یک هوش مصنوعی واقعی به خانه می آورد، فقط برای اینکه کمک جدید خودآگاهش بخواهد همه چیزهایی را که خانواده جدیدش ارائه می دهند بخواهد... مثل محبت صاحبش و او برای به دست آوردن آن می کشد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Subservience :

مگان فاکس در یک ریپوف M3GAN
بنابراین من به تازگی تماشای Subservience (2024) را تمام کردم و این چیزی است که شما از یک فیلم ریپوف M3GAN انتظار دارید.

Positives for Subservience (2024): مگان فاکس با بازی خود در این فیلم کار شایسته ای انجام می دهد و این تمام چیزی است که انتظار داشتم. من دیده ام که او در فیلم هایی مانند بدن جنیفر (2009) و تا مرگ (2021) عملکرد بهتری داشته است، اما این هنوز برای این فیلم به اندازه کافی مناسب است. برای مدتی روی طرح سرمایه گذاری شده است.

Negatives for Subservience (2024): این یکی دیگر از فیلم های ترسناک عمومی است که چیزی برای ارائه به ژانر وحشت ندارد. این فقط یک ریپف M3GAN با مگان فاکس به عنوان شرور است و بس.

در کل چیز زیادی برای گفتن در مورد این فیلم ندارم، اما اگر علاقه مند هستید، می توانید به تماشای فیلم بروید و نظر خود را بنویسید.

Subservience :

Follows a struggling father who purchases a domestic SIM to help care for his house and family, unaware she will gain awareness and turn deadly.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

کلمات کلیدی و فیلم های پیشنهادی :

دانلود رایگان فیلم های کره ای، دانلود فیلم ، دانلود رایگان فیلم های خارجی اکشن، دانلود رایگان فیلم های هندی،دانلود فیلمهای کمدی، دانلود رایکان فیلم های رمانتیک ، دانلود بهترین فیلم های ایرانی، دانلود فیلم های جدید ، دانلود فیلم های 2024، دانلود 250 فلم برتر، imdb، دانلود بهترین فیلم های فیلم کره ای، فیلم ایرانی، فیلم هندی، فیلم خارجی، دانلود فیلم های زبان اصلی با زیرنویس فارسی، دانلود فیلم های دوبله فارسی..

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *