logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
14 شمشیر

دانلود فیلم 14 شمشیر 14 Blades

، ،
R
114 دقیقه
، ،
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک فیلم هیجان انگیز کونگ فو که در دوران سلسله مینگ و با محوریت یک مامور سرویس مخفی (دانی ین) در دربار امپراتور که مورد خیانت قرار می گیرد و سپس توسط همکارانش شکار می شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم 14 Blades :

  • با سکانس‌های اکشن فراوان و جلوه‌های بصری زیبا، جلوه‌های ویژه‌ای که ماهرانه به کار گرفته شده دلیل کافی برای لذت بردن طرفداران ژانر از فیلم خواهد بود.
  • کارگردان، همکار نویسنده و طراح تولید، دانیل لی، همه چیز را به سرعت در حال حرکت نگه می‌دارد، زمان کمی برای نگرانی در مورد موارد اولیه مانند اینکه کجا هستیم یا واقعاً چه اتفاقی می‌افتد وجود دارد.
  • بسته‌های شیک دارای تپ‌ها هستند که به نشانه‌های خود (و یکدیگر) برخورد می‌کنند، اما درام انسانی را نیز از غرق شدن در سیم‌کشی و جلوه‌های CGI محافظت می‌کند.
  • در بالا، بیش از حد اشباع شده و بیش از حد ملودراماتیک، این ماجراجویی اکشن wuxia یک شمشیرزن غیرقانونی در چین باستان را دنبال می کند که باید امپراتور را نجات دهد، با قاتلان مرگبار مبارزه کند و حیثیت او را بازگرداند.

14 Blades :

A kung fu thriller set during the Ming Dynasty and centered on a secret service agent (Donnie Yen) in the emperor’s court who is betrayed and then hunted by his colleagues.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *