logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
مستطیل قرمز

دانلود رایگان فیلم ایرانی مستطیل قرمز Red Rectangle 2016

N/A
90 دقیقه
کارگردان : ،

داستان فیلم

داستان این فیلم به یکی از وقایع جنگ ایران و عراق بازمی‌گردد. قصه مردم جنگ‌زده‌ای است که حاضر به ترک محل زندگی خود نیستند؛ آن‌ها در اردوگاه برای نشاط روحی مسابقه فوتبالی برگزار می‌کنند، اما ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

نقدها:

بسیاری از عوامل چندین مرتبه نظرات خود را در جشنواره‌های داخل ایران و نیز در گفتگوها در خبرگزاری‌ها درمورد این فیلم بیان کرده‌اند. در ادامه به برخی از آن‌ها پرداخته شده‌است.

کورش جاهد، منتقد سینما، دربارهٔ این فیلم گفت: «مستطیل قرمز» بر اساس واقعیت ساخته شده و مستندگونه است و لحن صدا و ریتم بیان گوینده جنبه مستندگونه فیلم را تقویت می‌کند. جنگ در کل پدیده وحشتناکی است اما جالب است که در این فیلم مدام به این نکته اشاره می‌شود که زندگی در جنگ نیز در جریان است. ما نیازمند نگاه جدیدی در سینمای دفاع مقدس هستیم و امیدوارم این دو برادر کارگردان، با شور و حالی که کار را خود را آغاز کرده و فیلم پرزحمتی را ساخته‌اند، با وجود همه مشکلاتی که در سینما وجود دارد به راه خود ادامه دهند.

علی اوسیوند بازیگر مستطیل قرمز دربارهٔ همکاری در این فیلم گفت: مستطیل قرمز نخستین تجربه فیلم بلند سینمایی برادران صیدخانی در ایلام بوده‌است که امیدوارم از حرکت شایسته و کاملاً ارزشمند این دو برادر حمایت شود تا در سال‌های آینده نیز این حرکت انسانی، فرهنگی و خدایی را ادامه دهند.

اندیشه فولادوند بازیگر مستطیل قرمز در مورد این فیلم در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت، خوش شانس بودم که به این فیلم دعوت شدم او همچنین با انتقاد از کم‌توجهی‌ها و کم‌کاری‌ها نسبت به دوران دفاع مقدس، شهدای این دوران را انسان‌هایی دارای ژن‌های واقعاً مقدس توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *