logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
سرگذشت ندیمه

سریال سرگذشت ندیمه The Handmaid’s Tale فصل 5

، ،
TV-MA
60 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان سریال

زنی که در آینده ای دیستوپیایی می گذرد، مجبور می شود به عنوان صیغه تحت یک دیکتاتوری تئوکراتیک بنیادگرا زندگی کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

نظر یکی از بینندگان منتقد:

فکر می کنید فیلم های ترسناک دیده اید؟
اگر ممکن است برای یک لحظه “خارج از موضوع” را شروع کنم. من مردی هستم، اواسط دهه شصت، و مانند بسیاری دیگر، تمام فیلم های ترسناک عالی (و نه چندان عالی) را تماشا کرده ام.

پس از تماشای ده قسمت «داستان ندیمه» به جرات می توانم بگویم که این یک داستان ترسناک واقعی است. این باعث می شود که کل ژانر وحشت مانند آب نبات پنبه ای به نظر برسد.

بعد از هر قسمت می‌بینم که می‌لرزم، اغلب با چشمانی اشک‌آلود. من در مورد داستان صحبت نمی کنم. من می خواهم به شما بگویم که بازیگری غیرقابل سرزنش است.

تقریباً در هر فیلم، هر سریال تلویزیونی، حداقل یک یا دو شخصیت وجود دارند که مناسب نیستند یا ضعیف به تصویر کشیده شده اند. اینجا اینطور نیست. من به سادگی نمی توانم ایرادی در عملکرد کل بازیگران پیدا کنم.

ستاره ای! دکورها، کارگردانی، کار دوربین، شدت همگی یکپارچه با هم هماهنگ می شوند. این داستان یک دنیای خوب است…خیلی اشتباه رفته است. این داستانی در مورد ایمان است که با نیت شیطانی پیچید و سپس بر مردم عادی تحمیل شد.

برای من واقعاً وحشتناک است. متاسفم که نمی توانم کلمات بهتری برای توصیف تأثیر این نمایش بر من پیدا کنم.

این سریال را با کیفیت مورد نظر از بست موویز دانلود کنید.

 

دانلود رایگان، دانلود رایگان فیلم، دانلود سریال، دانلود رایگان سریال، سریال خارجی سریال خارجی جدید، فیلم ایرانی، فیلم خارجی اصلی، فیلم اکشن، فیلم عاشقانه فیلم هیجان انگیز، فیلم ترسناک بهترین های فیلم و سریال

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *