logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
دعوت نامه

دانلود فیلم دعوت نامه The Invitation 2022

،
PG-13
105 دقیقه
،
کارگردان :

داستان فیلم

یک زن جوان مورد محاکمه قرار می گیرد و از پاهایش جارو می شود، اما متوجه می شود که یک توطئه گوتیک در راه است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

باید بهتر می بود ولی بد نیست
من از دیدن این فیلم هیجان زده بودم زیرا بازیگران اصلی را برای ایفای نقش های مکمل فقط می شناختم مانند ناتالی امانوئل در فیلم GOT و سریع و خشمگین یا توماس دوهرتی با وفاداری و میراث بالا. من عاشق شروع تاریکی آن هستم، غیرمعمول نیست که ترسناک های اخیر با شروع مانند هر فیلم معمولی قبل از انداختن شما به تاریکی، شما را راحت کنند. با وجود اینکه شخصیت‌ها هاله شادتری دارند، طبیعت غم‌انگیز خود را حفظ می‌کند، اما شما احساس می‌کنید چیزی خراب است. مانند ترکیبی از میانسالی، Ready or Not و Get Out، با یک عنصر فانتزی در آن است. Midsommer و Ready or Not به نظر من تریلرهای خونین تر از وحشت واقعی بودند، در حالی که این به طور فعال سعی می کرد شما را بترساند. در مقایسه با «وحشت‌های پرفروش» اخیر، احساس ترسناک‌تری دارد (نمی‌دانم این یک چیز است). همه چیز در تاریکی اتفاق می‌افتد، حجم زیادی وجود دارد و من دوست داشتم که ساعت 3 صبح زمانی که شیطان برای بازی کردن بیرون می‌آید ساخته شد. همچنین به فضای تاریک و ترسناک آن برای عنصر ترسناک تکیه داشت.

در بیشتر صحنه ها ساخت زیادی وجود دارد، بنابراین سرعت آن کند بود، احساس کردم برخی از سکوت ها به معنای واقعی کلمه فقط 2 ثانیه بیش از حد طولانی هستند. چرخش دوم در پرده سوم فیلم خیلی ضعیف نبود، و قرار بود نزدیک‌تر باشد. من همچنین سعی می‌کنم از تریلرها دوری کنم، اما یک تیزر دیدم که تعلیق و هیجان یکی از صحنه‌ها را خراب کرد، بنابراین پیشنهاد می‌کنم بهتر از من در اجتناب از آنها کار کنید. به همین دلیل، وقتی همه چیز رونمایی شد، به طرز خوشایندی متعجب شدم که این ژانر وحشت نیست، فکر می‌کردم این باشد، نمی‌گویم چون نمی‌خواهم آن را برای شما خراب کنم، اما ترسناکی در آن ندیده‌ام. این ژانر فانتزی مدتی است که من آن را دوست داشتم.

در مجموع، فکر می کنم فیلم خوبی است که قرار بود بهتر از آن باشد، زیرا صحنه های اوج آنطور که می خواهند به نمایش در نمی آیند، با یک پایان عجولانه تا بالاتر از آن. در غیر این صورت فیلم کار زیادی نمی کند و برای من ارزش دیدن دارد. یک نفر گفت این یک فیلم فمینیستی است، من می بینم که آنها از کجا می آیند، اما این یک مرد قابل دسترس است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Blair Butler

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *