logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
باگاوانث کساری

دانلود فیلم هندی باگاوانث کساری Bhagavanth Kesari 2023

، ،
N/A
164 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

Nelakonda Bhagavanth Kesari در مورد معامله حتی با یک تاجر قدرتمند که برای او پول خرج کرده است قاطعانه است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

زندگی Bhagavanth Kesari زمانی که نگهبان ویجایا لاکشمی با نام مستعار ویجی، دختر زندانبانش می شود، تغییری غیرمنتظره پیدا می کند. کساری، با احساس عدالت‌ناپذیر خود، سفری را آغاز می‌کند تا ویجی را به یک زن جوان انعطاف‌پذیر تبدیل کند که مشتاق پیوستن به ارتش هند است. در این روایت حضور راهول سانگوی، یک سرمایه دار قدرت طلب است که ارتباطش با باگاوانث و ویجی، اسرار پنهان را آشکار می کند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Bhagavanth Kesari :

  • Bhagavanth Kesari یک فیلم بالاکریشنا با طراوت را نشان می دهد که با روندهای فعلی همسو است. اگرچه پیش‌بینی‌پذیری طرح ممکن است عده‌ای را منصرف کند، اما روایتی صمیمانه و سرگرم‌کننده با پیامی مهم است.
  • بیش ار حد انتظار
    هیچ یک از طرفداران هیچ بازیگری، فیلم را از روی بی حوصلگی تماشا نکردند و آرام تعجب کردند. بله، این یک فیلم معمولی ماسالا با دعواهای جنون آمیز است اما با زنانش نیز به خوبی رفتار می کند (به جز یک صحنه که بالاکریشنا کژال را خاله صدا می کند، فقط به دلیل اینکه او بالای 30 سال دارد، اگرچه او نقش یک مرد 50 ساله را بازی می کند) و بسیار خوب است. پیامی برای تربیت فرزند دخترمان برای قوی بودن از نظر بدنی. فیلمی که در آن با زنان خوب رفتار شود در فیلم های تلوگو نادر است. بهتر بود زاویه رمانتیک را کنار بگذارند. عاشق شدن کاجال فقط با نگاه کردن به بالاکریشنا بی‌صدا غیر واقعی بود، اما همه صحنه‌های اکشن هم همینطور، اما سرگرم‌کننده بودند.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *