logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
قصه های بابل

تماشای آنلاین و دانلود فیلم قصه های بابل Tales of Babylon 2023

، ،
N/A
126 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

دو خواهر و برادر که به دنبال فرار از پدربزرگ اوباش بدسرپرست خود هستند، در جستجوی زندگی جدیدی در این داستان جنایت، خشونت و رستگاری، با یک جفت قاتل با استعداد در تئاتر به نیرو می پیوندند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Tales of Babylon :

  • علیرغم ادای احترام فراوان به بهترین های تارانتینو، اصالت و صداقت بیش از حد کافی وجود دارد که بیشتر شبیه تحسین واقعی باشد تا دزدی آشکار. این یک غافلگیری فوق العاده است که به همان اندازه خشونت آمیخته با قلب است.
  • تولید باورنکردنی با کارگردانی شگفت انگیز و تیمی که برای خلق این قطعه افسانه ای کار می کنند. توصیه می شود در اسرع وقت تماشا کنید. شما را به صندلی خود چسبانده و شما را به یک ترن هوایی هیجانی باورنکردنی می برد.فیلمی نشاط آور با صحنه های خنده دار عالی که توسط بازیگران فوق العاده بازی می شود!! ارجاعات عالی که من به جزئیات آن نمی پردازم، بنابراین وقتی آن را تماشا کردید می توانید مانند من از آنها لذت ببرید. هیچ اسپویلری در این بررسی وجود ندارد.

Tales of Babylon :

Four different hitmen find themselves viewing for a job without knowing the others are involved. Crime, money and violence in London are at the center of this tale of modern Babylon.
Director : Pelayo De Lario
Genre : Action, Crime, Drama, Mystery & Thriller, Comedy

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *