logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
هدف

تماشای آنلاین و دانلود فیلم کره ای هدف Target 2023

، ،
N/A
101 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

قهرمان داستان Target که فروشنده ماشین لباسشویی خراب را به پلیس گزارش می دهد، اما متوجه می شود که او یک قاتل سریالی روانی است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

قهرمان داستان فیلم Target که فروشنده ماشین لباسشویی خراب را به پلیس گزارش می دهد، اما متوجه می شود که او یک قاتل سریالی روانی است. این باعث می شود که خرید اقلام دست دوم از طریق برنامه های آنلاین تجدید نظر شود.

The protagonist who reports the seller of a broken washing machine to the police, only to realize he’s a psychopathic serial killer. It makes one rethink the purchase of second-hand items via online apps

نظر یکی از بینندگان خارجی درباره فیلم Target :

اگر مشکلی ندارید که داستان صرفاً به دلیل بی‌کفایتی شخصیت اصلی، پلیس و تمام افراد نزدیک به شخصیت اصلی پیش برود و می‌خواهید یک فیلم هیجان‌انگیز درباره یک سایبری سارق‌کننده داشته باشید، پس شاید باید این فیلم را در نظر بگیرید.

با شروع با نکات مثبت، من فکر می کنم که جنبه هیجان انگیز فیلم بسیار خوب انجام شده است. فیلم گاهی اوقات شدید می شود و لحظات پر استرس را به خوبی منتقل می کند. این بیشتر به خاطر عملکرد بسیار خوب mc است، اما همچنین به دلیل معرفی زیبای شخصیت شرور است که او را به یک تهدید واقعی تبدیل کرده است. برخی از نماهای خلاقانه فیلم را هم دوست داشتم.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *