logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
دهاتی

تماشای آنلاین و دانلود فیلم دهاتی Arcadian 2024

، ،
R
92 دقیقه
، ،
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک پدر و پسران دوقلوی نوجوانش برای زنده ماندن در یک خانه کشاورزی دورافتاده در انتهای جهان مبارزه می کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

در آینده ای نزدیک، زندگی عادی روی زمین از بین رفته است. پل و دو پسرش، توماس و جوزف، نیمه عمری را به سر می‌برند – آرامش در روز و عذاب در شب. هر شب، پس از غروب خورشید، آنها با حملات بی امان یک شیطان مرموز و خشن روبرو می شوند. یک روز، زمانی که توماس قبل از غروب آفتاب به خانه باز نمی‌گردد، پل باید امن مزرعه مستحکم آنها را ترک کند تا او را پیدا کند. نبردی کابوس‌آمیز رخ می‌دهد که خانواده را مجبور می‌کند تا یک نقشه ناامیدکننده برای زنده ماندن اجرا کنند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Arcadian :

  • آرکادیان، هر دو دلخراش و شاد، به طرز ماهرانه ای در مجموعه ای از احساسات پیچیده حرکت می کند. یک خانواده تشکیل می شود که قبیله های موقتی که در گذشته ضرورت داشتند در نهایت از هم می پاشند.
  • برخی از راه‌هایی که پسرها برای تقویت و دفاع از خانه‌شان ابداعی هستند، و من همیشه تحت تأثیر مارتل به‌عنوان یک بازیگر متفکر قرار گرفته‌ام، اما او در اینجا به قدری کم کاری برای انجام دادن داده است، فضای کمی برای خم کردن ماهیچه‌های بازیگری‌اش حتی اندکی وجود دارد.
  • با تصاویر زیبا، هیولاهای ترسناک و بازی‌های قوی، Arcadian به عنوان یک نوع فردگرایانه از فیلم ترسناک انسان‌گرایانه برنده است که بیشتر به روابط بین بازماندگان و خصلت‌های آن‌ها متمایل می‌شود تا حجم عظیمی از غر زدن.

Arcadian :

In a near future, life on Earth has been decimated. Paul (Nicolas Cage) and his twin teenage sons, Thomas (Jaeden Martell) and Joseph (Maxwell Jenkins), have been living a half-life — tranquility by day and torment by night. When the sun sets, ferocious creatures of the night awaken and consume all living souls in their path. One day, when Thomas doesn’t return home before sundown, Paul chooses to leave the safety of their fortified farm to find him before the creatures arrive. Just as he finds his boy, a nightmarish battle ensues and Paul is gravely wounded. Now the twins must devise a desperate plan for surviving the coming night and use everything their father has taught them to keep him alive.
Director : Benjamin Brewer
Rating : R (Bloody Images)
Genre : Horror, Action, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *