logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
بازی دارک

دانلود فیلم بازی دارک DarkGame 2024

،
N/A
100 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک کارآگاه مصمم در مسابقه ای با زمان است تا یک نمایش بازی پیچ خورده را در وب تاریک متوقف کند، جایی که اسیران مجبور می شوند برای زندگی خود با هم رقابت کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم DarkGame :

  • این به طرز شگفت انگیزی خوب بود. من نگران بودم که برای من خیلی غم انگیز باشد، اما در واقع این کار به خوبی باعث می شود فکر کنید لحظات ترسناکی را بدون نشان دادن آنها دیده اید. داستان فشرده بود، من متوجه شدم که واقعاً به شخصیت‌ها اهمیت می‌دهم و فکر می‌کنم مردی که نقش مجری را بازی می‌کند توانست او را هم ترسناک و هم سرگرم‌کننده کند.
  • همیشه به پایان یک فیلم هیجان انگیز اهمیت دهید. این پایان را دوست داشتم. چنین پیچشی! انتظارش را نداشتم، آفرین احتمالاً به دنباله ای نیاز دارد؟! ها
  • نوشته خیلی بد است دیالوگ بد این فیلم احتمالاً می‌توانست به عنوان یک مینی سریال خوب باشد تا تمام داستان‌های پس‌زمینه را پوشش دهد.
  • تلاشی برای ترسناک و خنده دار بودن به علاوه گوتیک و وحشتناک CAN کار می کند. من آن را به پایان رساندم زیرا این فرضیه است که مردم انتخاب می کنند چگونه زنده بمانند (فکر می کنند اره) جذاب است. این قلمرو جدید نیست، و گاهی اوقات شبی آماتور در آپولو است ….. اما مطمئن هستم که اگر تعداد زیادی از مردم آن را ببینند، می توان دنباله بهتری ساخت.

DarkGame

A police detective races to save the captives of a dark web game show, where the losers are executed via live broadcast. For the sadistic masked host, this is all part of his master plan to gain ratings.
Director : Howard J. Ford
Genre : Horror, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *