logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
سرزمین بد

تماشای آنلاین و دانلود فیلم سرزمین بد Land of Bad 2024

،
R
110 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک کنترل کننده جنگی تازه کار نیروی هوایی و یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین باتجربه از تیم دلتا فورس پشتیبانی می کنند که آنها سعی می کنند یک ماموریت اشتباه انجام شده را به یک عملیات نجات تبدیل کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

Land of Bad ، وقتی یک ماموریت عملیات ویژه نیروی دلتا به شدت اشتباه می‌رود، خلبان پهپاد نیروی هوایی به نام ریپر 48 ساعت فرصت دارد تا آنچه به یک عملیات نجات وحشیانه تبدیل شده است، اصلاح کند. بدون هیچ سلاحی و هیچ ارتباطی به جز پهپاد بالای سرش، ماموریت زمینی ناگهان به یک نبرد بزرگ تبدیل می‌شود وقتی تیم توسط دشمن کشف می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه درباره فیلم Land of Bad :

  • سازندگان «سرزمین بد» بیشتر آنتاگونیست‌های فیلمشان را به موانعی کلی برای کینی تقلیل می‌دهند، به جز چند صحنه کلیدی که نشان می‌دهند چرا واقعاً بدترین هستند.
  • هنگامی که سرزمین بد سهام خود را ایجاد می کند – یک مرد در برابر ارتش – فیلم خیلی راحت در قلمرو ماشین جنگی مستقر می شود، منهای هر گونه کشتار ابتکاری خاص یا حس سبک.
  • این جشنواره که با تیتر یک لیام همسورث و یک راسل کرو فوق‌العاده در تمام شکوه و جلال دزدی صحنه‌های همی او برگزار می‌شود، برادرانه‌ترین جشن برادری است که تا به حال برگزار شده است – و من این را با محبتی بسیار بیشتر از اغماض می‌گویم.
  • راسل کرو… بیشتر فیلم را با نشستن روی صندلی و خیره به صفحه نمایش می گذراند و به هر حال موفق می شود آن را کاملا بدزدد.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *