logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
ساتیا بهاما

دانلود فیلم هندی بازگشت ساتیا بهاما Satyabhama 2024

، ،
N/A
132 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

سرپرست آگاهی، ساتیابهاما، با گذشته‌ی پر از راز خود روبرو می‌شود و برای پیدا کردن مرد گمشده‌ای، وارد یک تحقیقات پرخطر می‌گردد. او در حالی که رازهای تاریکی را در شهرهای مختلف و پنهان در سایه‌ها کشف ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Satyabhama :

  • صرف نظر از چند بخش جالب، Satyabhama، با تیتر توسط Kajal Aggarwal، به دلیل روایت پیچیده‌اش نمی‌تواند یک درام پلیسی جذاب باشد.
  • به نظر می رسد که سازندگان فیلم می خواستند فیلم را با همه چیزهایی که در مورد یک پلیسی مهیج به رهبری یک کارآگاه زن مطرح می شود، در نظر بگیرند.
  • داستان فیلم بسیار خوب است اما چندین عنصر قانع کننده به نظر نمی رسند. در حالی که فیلمنامه موفق می شود چند سکانس جذاب خلق کند، اما تعداد کمی از قسمت ها جالب نیستند. اگرچه لحظاتی وجود دارد که تعلیق کار می کند، اما این لحظات بسیار اندک هستند. متأسفانه، نقطه اوج یک ناامیدی است. یک پیچش داستانی وجود دارد که به نظر احمقانه است.کارگردانی در فیلم متوسط ​​است.کژال، بازیگر نقش اول زن، علیرغم نشان دادن تلاش و فداکاری آشکار، نه به بهترین شکل به نظر می رسد و نه بازی قابل توجهی ارائه می دهد.در یک نکته روشن تر، ناوین چاندرا و بازیگران نقش مکمل کار ستودنی انجام می دهند و به شخصیت هایشان جان می بخشند.

Satyabhama :

ACP Satyabhama investigates a missing person case, uncovering dark secrets across shadowy towns. Her past haunts her as she races to find the truth and redemption amidst the high-stakes investigation.
Director : Suman Chikkala
Genre : Crime, Drama, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *