logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت

گرگ و میش جنگجویان : دیواری Twilight of the Warriors: Walled In 2024

، ،
R
126 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

چان لوک کوون جوانی را دنبال می کند که به طور تصادفی وارد شهر دیواری می شود، نظم را در میان هرج و مرج آن کشف می کند و درس های مهم زندگی را در طول راه می آموزد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Twilight of the Warriors: Walled In :

  • طولانی و پیچیده اما فوق‌العاده شیک و بسیار هیجان‌انگیز… در حالی که کولون تاریخی ممکن است از بین رفته باشد، ما همیشه تداعی فوق‌العاده هیجان‌انگیز چیانگ از آن را خواهیم داشت.
  • فیلمی از هنگ کنگ که بدون اینکه شاهکار باشد، فوق العاده هیجان انگیز است و شامل برخی از خیره کننده ترین صحنه های مبارزه چند وقت اخیر است.
  • «Twilight of the Warriors: Walled In» مجموعه‌ای از استعدادها است که هر چند وقت یک‌بار هم سرسخت‌ترین شکاک‌ها را هم به این موضوع وا می‌دارد – این یکی ارزش تبلیغات را دارد.
  • Soi Cheang نه تنها می داند که چگونه اکشن را به شیوه ای مؤثر و تقریباً کاتارتیک به تصویر بکشد. او می داند که چگونه سبکی را توسعه دهد که هرگز تکرار یا تقلید نخواهد شد.

Twilight of the Warriors: Walled In :

Many years after the bloody turf war that ushered in an uneasy era of peace in Hong Kong’s underworld, the notorious Kowloon Walled City serves as a fortified, lawless safe haven for gangs and refugees alike. But when a skilled underground fighter runs afoul of the most feared Triad boss in Hong Kong, a bounty is placed on his head despite his connections to the leader of the infamous enclave. As his pursuers violate the tenuous territorial truce to exact their vengeance, the fallout reignites old grudges, bringing decades of building tension to a brutal, bloody boiling point.
Director : Pou-Soi Cheang
Rating : R (Language|Violence Throughout|Some Drug Content)
Genre : Action, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *